Wie is Willeke?
Ruim 42 jaar heb ik gewerkt in loondienst. Eerst bij een maatschappelijke organisatie, FIOM, later bij De Haan Advocaten en Notarissen. Bij de laatste heb ik vele functies vervuld en gecombineerd, van secretaresse, hoofd van de afdeling boekhouding tot facilitair manager. Ik heb kansen gekregen om mijzelf op te leiden, te verbeteren en te groeien. Maar ook heb ik mijn kansen gepakt en mijn volgende stap is dat ik als zelfstandig ondernemer aan de slag ga. Ik heb een goede kijk in vele keukens kunnen nemen. Wat mij opviel is dat vooral jonge, startende MKB-bedrijven of ZZP'ers behoefte hebben aan organisatorische ondersteuning. Dat kan zijn in korte projecten: bijvoorbeeld het inrichten van een nieuwe werkruimte, een (interne) verhuizing of een administratief systeem voor nieuwe klanten opzetten. Ook kan het gaan om administratieve ondersteuning, zoals het bijhouden van formulieren, het inrichten van rapportages aan klanten, het bijhouden van klantgegevens en het bijhouden van sociale media. Het gaat daarnaast om facilitaire taken, taken waar eigenlijk geen tijd voor is voor een secretaresse of voor de eigenaar. En ja, om nu of twee weken zonder printer te zitten of ruim een uur in de wachtrij te staan voor het herstellen van het internet, dat kan beiden niet. Daarvoor kan ik inspringen.
Ook voor particulieren kan ik betekenisvol zijn. Ik kan elke situatie goed organiseren, zoals bijvoorbeeld het opruimen van het ouderlijk huis na overlijden van beide ouders. Het regelen van een verhuizing naar een – tijdelijke - opslag, of het opruimen en uitzoeken van het ouderlijk huis als beide ouders naar een verpleegtehuis verhuizen. Of het regelen van de nalatenschap na overlijden van ouders, het klaarmaken van verkoop van het ouderlijk huis, het uitruimen van een kamer in het verpleeghuis, of het documenteren van herinneringen aan het ouderlijk huis. Van alles is mogelijk.
Mijn sterke punt is mijn organisatietalent en mij grote netwerk. Ik weet hoe ik diverse projecten kan aanpakken, heb de juiste relaties en kan deze snel inschakelen. Daarnaast ben ik innovatief, ondernemend én creatief. Ook ben ik ook een echte aanpakker, ik werk graag mee, zorg voor een heldere verslaglegging en ben zeer gedisciplineerd.
Ik ben ambitieus en wil het beste uit mijzelf én een lopend project halen. Ik probeer daarin rust te behouden door goede afspraken vooraf te maken over inzet. Ik ben behulpzaam, maar als het moet ben ik streng en ‘Afspraak is afspraak’ is voor mij erg belangrijk.
Tenslotte zorg ik, indien dat gewenst is, voor een heldere verslaglegging.